• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ankara

Valilikler

T.C. KALECİK KAYMAKAMLIĞI
T.C. KALECİK KAYMAKAMLIĞI
T.C. KALECİK KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • KALECİK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
23
Mayıs2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • KALECİK
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

KALECİK SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BELİRSİZ SÜRELİ SÖZLEŞMELİ BÜRO GÖREVLİSİ ALIM İLANI

15.10.2021
KALECİK SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI 
BELİRSİZ SÜRELİ SÖZLEŞMELİ BÜRO GÖREVLİSİ  ALIM İLANI
 
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün 03.04.2012 tarih ve 2012/12 sayılı genelgesi, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin esaslar, doğrultusunda 25.04.2012 tarihli ve 2012/14 sayılı genelge gereği Vakfımıza tahsis edilmiş bulunan norm kadro sayısını tamamlamak amacı ile İlçemiz Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfımıza bir (1) adet BÜRO GÖREVLİSİ unvanlı belirsiz süreli sözleşmeli personel alınacak olup, buna ilişkin detaylı açıklamalar aşağıya çıkartılmıştır.
A-BÜRO GÖREVLİSİ:
ARANAN GENEL   ŞARTLAR
1. T.C. Vatandaşı olmak
2. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak
3. Başvuru tarihi itibarıyla 18 yaşını bitirmiş 35 yaşını doldurmamış  olmak
4. Erkekler için Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak, askerlik ile ilişkisi bulunmamak
5. Kamu haklarından mahrum bulunmamak 
6. Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak. FETÖ/PDY ve PKK terör örgütleri ile faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisaklı yahut bunlarla irtibatlarının olmaması.
ÖZEL ŞARTLAR 
 
1. Dört (4) Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının İktisat Fakültesi, İşletme Fakültesi, İletişim Fakültesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi,  İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin ( İktisat, İşletme, Maliye, Muhasebe, Finansal Yönetim, Muhasebe ve Finans Yönetimi, Muhasebe ve Denetim, Çalışma Ekonomisi, Ekonometri, Bankacılık, Sigortacılık ve Mühendislik bölümü ile her hangi bir üniversitenin yükseköğretim bölümünden mezunu olmak ancak KHK ile kapatılmış olan Üniversitelerden mezun olanlar hariç
.2-Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
3- Daha önce başka bir vakıfta çalışıyor iken herhangi bir nedenden dolayı işten çıkarılmamış olmak.
4- Milli Eğitim Bakanlığına bağlı kurumlar tarafından onaylı bilgisayar sertifikasına sahip olmak. ( Lisans dönemi alınan bilgisayar dersi transkript ile ispatlanmak şartıyla geçerlidir.) Bilgisayar programlarından Word, Excel, Powerpoint gibi kelime ve görüntü işleme programları ile bilgisayarda yapılabilecek temel iş ve işlevleri etkin olarak kullanma becerisine sahip olmak. ( gerekirse mülakatta uygulamalı soru sorulacaktır.)
5- Başvuru tarihi itibariyle en az 3 yıl Kalecik İlçesinde ikamet ediyor olmak ve belgelendirmek. ( E-Devlet uygulaması üzerinden tarihçeli yerleşim yeri ve diğer adres belgesi)
6-  İş tanımlarında belirtilen görevlerini aksatacak herhangi bir özrü bulunmamak,
7-  Esnek mesai saatlerine uyum göstermek.
8- Yüksek Öğretim Kurumu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi ( ÖSYM) tarafından 2020 veya 2021 yılında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavından KPSSP3 Puan türüne göre en az 60 puan almış olmak.
9-  En az B Sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.
C- Başvuru yapan adayların başvuru süresi içinde Vakıf Müdürlüğüne teslim etmeleri gereken belgeler:
1) İş Talep Formu ( Vakfımızdan temin edilecektir.)
2) Diploma veya mezuniyet belgesi.(Aslı ve onaylı belgesi)
3) Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
4) 2020 veya 2021 yılı KPSS P3 puan türünden sınav sonuç belgesi 
5) 2 adet vesikalık fotoğraf
6) Erkek adayların askerlik ile ilgisi olmadığını gösteren belge
7) Sağlık Raporu (Kazanan adaylardan istenecektir.)
8) Adli Sicil belgesi
9) Özgeçmiş 
10) SGK Hizmet dökümü belgesi  ( E-Devlet şifresi ile Vakıfta kontrol dilecektir.)
11) Tarihçeli yerleşim yeri belgesi ( E-Devlet üzerinden alınacaktır.)
12) Bilgisayar sertifikası veya Üniversite de bilgisayar eğitimi gördüğüne dair belge
Ç-MÜLAKAT YERİ: Kalecik Kaymakamlığı Toplantı Salonu
D-MÜLAKAT TARİHİ: Mülakat tarihi Kaymakamlığımız web sitesinden duyurulacaktır.(www.kalecik.gov.tr)
E-Başvuruda bulunacak adayların, 18.10.2021 – 22.10.2021 tarihi mesai saati bitimine kadar https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/ personeli alım ilanı bölümünden başvurularını yapmaları gerekmektedir.
Adayların evrak teslimi için 25.10.2021 – 01.11.2021 tarihleri arası mesai saati bitimine kadar şahsen Vakıf Müdürlüğü’ne başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
- Vakfımız mülakat sonucunda personel istihdam edip etmemekte ve işe başlangıç tarihini belirlemekte tamamıyla serbesttir.
MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGÎLERİ
Personel Alımı ile ilgili genel şartlar ve özel şartlar ile diğer hususlarda Kaymakamlık ilan panosundan ve Kaymakamlık İnternet sitesinden ulaşılması gereklidir.
Müracaat yeri: Kalecik Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Hükümet Konağı Zemin Kat Kalecik/Ankara
Kalecik SYD Vakfı: Tel: (312) 857 16 34 – Faks: (312) 857 11 13
İLANEN DUYURULUR.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Kalecik Belediye Başkanlığı
  • Açık Kapı
Yenidoğan Yeşilyurt Mahallesi Ankara Caddesi No:19 Kat:2 06870 Kalecik /ANKARA
+90 0312 857 10 12